آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توطئه داماد براي ناپدري تازه وارد همسرش

 

ناپدري تازه وارد كه هنوز غرق شادي در اين ازدواج بود قرباني نقشه بي‌نقص داماد خانواده شد و كلاه بزرگي بر سرش رفت.

به گزارش راگا نیوز به نقل از  ایران سعيد 57 ساله كه درگير يك مشكل مالي بزرگ شده بود، به خيال گرفتن وام 4 ميليوني، مدارك كاملي را در اختيار داماد همسرش گذاشت و بعد از چند ماه متوجه شد، رفتارهاي دوستانه حسن، با نقشه‌اي شوم همراه بوده است.

پيگيري اين پرونده كلاهبرداري از زماني آغاز شد كه سعيد براي باز كردن يك حساب به بانك مراجعه كرد و آنجا بود كه متوجه شد 50 چك برگشتي با نام وي به بانك داده شده و در بد مخمصه‌اي گرفتار شده است. اين مرد كه اميد داشت درگير يك اشتباه شده باشد، از مسئولان خواست مدارك را بررسي كنند و بعد از دقايقي در كمال تعجب ديد، با جواز كسب و مدارك شناسايي وي دسته چك صادر شده و در مدت چند ماه به‌جز دريافت يك وام 50 ميليون توماني به نام وي، 50چك برگشتي در خريدهاي بزرگ نيز به بانك ارائه شده است.

17 مهر ماه، سعيد با در دست داشتن مدارك بانكي، به دادسراي شهرري پاي گذاشت و با شكايت از داماد همسرش، به بازپرس نوفرستي از شعبه يازدهم گفت: چند ماه پيش به خاطر نياز شديد به پول، موضوع را با داماد خانواده جديدم در ميان گذاشتم و وقتي با پيشنهاد وي براي گرفتن وام از بانك مواجه شدم، بدون كوچكترين شكي مدارك شناسايي و جواز كسب را نيز در اختيارش قرار دادم. بعد از مدتي حسن ادعا كرد كه وام درست نشده و به همين خاطر مدارك را پس فرستاد. من نيز كه شكي به شوهر دختر ناتني‌ام نداشتم، با پذيرفتن اين موضوع به دنبال راهي براي جور كردن پول افتادم و بعد از چند ماه كه ازسوي يكي از آشنايان شرايط دريافت وام را پيدا كردم، تازه متوجه شدم به چه شيادي اعتماد كرده بودم.

سعيد در ادامه ادعاي همدستي رئيس شعبه بانكي را با دامادش مطرح كرد و گفت: با تحقيقاتي كه انجام دادم متوجه شدم، حسن با همدستي رئيس يكي از شعب بانكي 3 دسته چك 15، 25 و 50 برگي دريافت كرده و بعد از گرفتن وام 50 ميليوني از همان بانك به نام من، 50چك نيز در اين مدت خرج كرده است.

با طرح اين شكايت، بازپرس نوفرستي دستور رسيدگي ويژه به پرونده را صادر كرد و بعد از بررسي مشخص شد امضاي مدارك بانك با امضاي سعيد متفاوت است. بدين‌ترتيب دستور احضار حسن از سوي بازپرس نوفرستي صادر شد و داماد جوان بايد براي بازجويي به دادسراي شهرري مراجعه كند. بازپرس نوفرستي با بيان اين‌كه اين دستور تا سه روز بعد از ابلاغ بايد اجرا شود، گفت: اگر حسن خودش براي تحقيقات مراجعه نكند، در كوتاهترين زمان با صدور حكم جلب، بازداشت مي‌شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.