آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ورود ساکنان جدید خانواده بزرگ آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز ، محبوبه زیارتی مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با بیان این مطلب ، اظهار داشت:3 نفر از این عزیزان افراد بی سرپرستی بودند که با حکم قضایی به کهریزک معرفی و 7 نفر بقیه نیز دارای شرایط سخت جسمانی و اجتماعی هستند که در آسایشگاه بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند.

زیارتی با اشاره به اولویت های پذیرش سالمندان و معلولین نیز گفت: ناتوانی جسمانی، بی سرپرستی، عدم امکان نگهداری در منزل  و معضلات اجتماعی اولویت های پذیرش مددجویان هستند.

وی در ادامه افزود: مددجویان پس از ارزیابی توسط کارشناسان حوزه سلامت و تأیید آزمایشات توسط پزشک معتمد مجموعه، میانگین به مدت 2 هفته بصورت آزمایشی در آسایشگاه بستری می شوند و چنانچه شرایط قابل قبول را دارا باشند، می توانند اقامتی همیشگی در خانه جدید خود داشته باشند.

 مدیر امور اجتماعی آسایشگاه کهریزک با توصیه اکید به خانواده های دارای فرزند معلول یا سالمند بر نگهداری از عزیزانشان در کانون گرم خانواده نیز یاد آور شد:معلولین جوان با توانبخشی و بازتوانی هایی که در این مجموعه کسب می کنند ، می توانند در آینده پیش رو زندگی آسوده ای داشته باشند و با بهره مندی از مهارت های گوناگون کسب شده حتی به استقلال رسیده و کهریزک را ترک نمایند . اما بیشترین نیاز سالمندان ، محبت در کانون گرم خانواده است و ما از همه خانواده ها می خواهیم تا آنجا که ممکن است پدران یا مادران خود را در خانه نگهدارند ، در غیر اینصورت و با توجه به جمیع جهات اگر لازم شد کهریزک از آنان سرپرستی کند ، هرگز نباید رشته های محبت خانواده نسبت به عزیزانشان از هم گسسته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.