آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی نشست ادبی، هنری مقاومت در استان تهران

خبرگزاری فارس: برپایی نشست ادبی، هنری مقاومت در استان تهران

به گزارش راگانیوز ، حسین نادری  با اشاره به حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد، حاصل ایستادگی و سلحشوری رزمندگان و هدایت و فرماندهی امام خمینی‎(ره) با عنایت خداوند و مرهون خون پاک شهدای والامقام است که در ابتدای حمله دشمن بعثی مردانه ایستادگی کردند.

وی گفت: پس از اشغال خرمشهر نیز لحظه‎ای این شهر مقاوم به کام دشمنان شیرین نیامد و حمله‎های ایذایی رزمندگان کابوسی برای بعثی‌ها بود.

رئیس بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‎ السلام استان تهران افزود: در عملیات غرور آفرین بیت‎المقدس پس از چندین روز درگیری بی امان سرانجام در روز سوم خردادماه سال 1360 از چند محور رزمندگان وارد شهر شدند و خونین شهر با ایثار و گذشت جوانمردان این سرزمین آزاد به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

وی در ادامه ضمن تبریک این حماسه جاودان عنوان کرد: سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‎السلام استان تهران به منظور بزرگداشت یوم‎الله سوم خرداد و روز مقاومت بر آن شد در روز‎ و شب سالروز آزادسازی خرمشهر ویژه برنامه‎های متنوع و ارزشمندی را توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان ‎های بهارستان، دماوند، شهریار و ملارد با همراهی انجمن‎های ادبی، هنری سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‎السلام استان تهران برگزار کند.

نادری در تشریح این برنامه‎ها گفت: نشست، ادبی هنری مقاومت با حضور هنرمندان، شاعران، اساتید و هنرمندان خوشنویسی در شهرستان‎های استان همزمان با شب و روز سوم خردادماه برگزار می‎شود.

رئیس بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در پایان تصریح کرد: برپایی ایستگاه‎های فرهنگی، هنری و صلواتی در شهرستان‎های استان تهران از دیگر برنامه‎های سازمان بسیج هنرمندان استان تهران همزمان با یوم‌الله سوم خرداد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.