آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راه‌اندازی 22 سرای محله در شهرری

 

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 تهران گفت: تمامی محله‌های 22 گانه این منطقه تا پایان سال جاری صاحب سرای محله می‌شوند.
راگا نیوز: راه‌اندازی 22 سرای محله در شهرری
 

عظیم بابایی با بیان اینکه تمام محلات منطقه 20 صاحب سرای محله می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر سراهای محله عباس‌آباد و بهشتی در حال ساخت، دولت‌آباد در حال تجهیز و حمزه‌آباد، دیلمان و 13 آبان در شرف خریداری است که با احتساب 16 سرای محله فعال دیگر، تمام محلات این منطقه تا پایان سال جاری به این مراکز فرهنگی تجهیز می‌شوند.

شهردار منطقه 20 سرای محله را به عنوان دانشکده محلی برای شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سراهای محله که پایگاهی برای فعالیت مدیریت محله است، امکان دسترسی محلی به مراکز فرهنگی و مشارکت در اداره امور محله را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بهبود سبک زندگی شهروندان مهم‌ترین هدف راه‌اندازی سراهای محله است، تصریح کرد: این مراکز فرهنگی محلی 13 نوع خدمات اجتماعی و فرهنگی در قالب خانه‌های ایمنی، سلامت، کارآفرینی، IT، قرآن، تسنیم (اموربانوان)، ورزش، علم و زندگی، پژوهش، اسباب بازی و … به شهروندان ارائه می‌کند.

بابایی عملکرد مدیران محله این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بررسی و رفع مشکلات شهروندان، طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و در نهایت خودکفایی و استقلال مالی در سطح محله‌ها از اهداف مهم طرح مدیریت محله است.

شهردار منطقه 20 تهران در پایان با اشاره به اینکه طرح مدیریت محله با پشتوانه و پیگیری دبیران شورایاری و مدیران محله به نتیجه رسیده است، اضافه کرد: حضور و مشارکت شهروندان از رویکردهای اساسی این طرح بوده که موجب ماندگاری آن شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.