آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خاطرات زندگی آیت الله غیوری منتشر می شود

 

انتشار خاطرات زندگی آیت‌الله غیوری

راگا نیوز: امام جمعه شهرری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری بر انتشار خاطرات زندگی آیت‌الله غیوری تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرری بر تهیه خاطرات زندگی آیت‌الله سید علی غیوری، نماینده ولی فقیه با عنوان «آینه‌دار مهر» و یک فیلم 50 دقیقه‌ای در ارتباط با آیت‌الله غیوری تاکید کرد.

در این نشست برآورد کلی دستاوردهای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سالروز فرهنگ عمومی، برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله غیوری و هماهنگی‌های پایانی برای برنامه‌های روز خانواده در دستور کار شورا فرهنگ عمومی شهرستان ری قرار گرفت.

همچنین هر یک از اعضای حقیقی و حقوقی گزارش مختصری از فعالیت‌های خود طبق مصوبات جلسات قبل در جلسه به‌صورت علنی مطرح کردند و پس از تبادل نظر اعضای حاضر، سئوالات رهبر معظم انقلاب پیرامون سبک زندگی و فرهنگ عمومی، همایش خانواده و نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان به مناسبت روز خانواده به شکل مشارکتی، تهیه شد و توزیع پرسش‌نامه خانواده به تصویب نهایی رسید.

این گزارش حاکی است، در همایش روز خانواده که با هماهنگی مسئولان امور بانوان ادارات برگزار می‌شود طرح موضوعاتی همچون اخلاق در خانه، همسرداری، تغذیه سالم و فرزندپروری، نقش زنان در اقتصاد خانواده، کارآفرینی و اشتغال خانواده و هنر در خانه مورد اتفاق نظر دست اندرکاران همایش مذکور بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.