آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد از سرای احسان کهریزک بازدید کردند

شناسهٔ خبر: 9137

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد روان شناسی دانشگاه آزاد تهران غرب با حضور در سرای احسان کهریزک، از نزدیک با مددجویان و خدمات مختلف این مرکز آشنا شدند.

DSC_0664

DSC_0599

زهرا تاجیک فعال اجتماعی و استاد تربیت بدنی دانشگاه های تهران، در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: جمع حاضر، دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب هستند که برای اولین بار به همراه تعدادی از اساتید تکواندو و رشته های رزمی جهت آشنایی بیشتر با مددجویان و همچنین خدمات این مرکز به سرای احسان کهریزک آمده اند.

وی افزود: بیش از دو سال است که ماهیانه یک الی دو بار، تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های شهر تهران از جمله دانشگاه شهید بهشتی و علم و فرهنگ را به سرای احسان کهریزک می آوریم.

DSC_0672

DSC_0647

وی ادامه داد: به همراه تیم های دانشجویی فوق، قهرمانان و اساتید تکواندو استان تهران نیز در اکثر مواقع حضور گسترده ای داشته که این امر جای خوشحالی بسیاری دارد.

تاجیک با تاکید بر اینکه تمام لحظات حضور این دانشجویان در سرای احسان مانند نماز خواندن به نوعی عبادت محسوب می شود، گفت: این بازدیدها با هدف کسب مهارت واقعیت‌یابی و درک واقعیت انسان و همچنین اهمیت خدمت و توجه به هم نوع برگزار می شود و دانشجویان نیز با فعالیت‌ها، توانایی‌ها و مشکلات مددجویان این مرکز آشنا می شوند.

DSC_0660

این فعال اجتماعی ضمن توضیح شرایط زندگی مددجویان این مرکز، مراتب قدردانی خود از دانشجویان را به واسطه جضور در اینگونه برنامه ها که موجبات خوشنودی و نشاط مددجویان را فراهم می کند، بیان کرد و خواستار همکاری بیشتر سایر دانشگاه ها با این مرکز شد.

DSC_0626

DSC_0676

DSC_0690

گفتنی است، اهدای هدیه، شعر خوانی و اجرای برنامه های متنوع و شاد از جمله برنامه های این بازدید دانشجویی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.