آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نخستین جشنواره‌ فرهنگی ـ هنری «آب، کیمیای هستی»

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره‌ فرهنگی ـ هنری «آب، کیمیای هستی»

به گزارش راگانیوز ، نخستین جشنواره‌ «آب، کیمیای هستی» با مشارکت فرهنگسرای ولاء، در قالب مسابقه‌ نقاشی، داستان کوتاه و جمله نویسی، در دو گروه سنی 7 تا 11 و 11 تا 15 سال برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 (شهرری) با اعلام این خبر گفت: جشنواره فرهنگی ـ هنری «آب،کیمیای هستی»، با رویکرد آموزش همگانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف در سال اقتصاد مقاومتی و ترویج و گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در بین کودکان و دانش‌آموزان، در قالب مسابقه نقاشی، داستان کوتاه و جمله نویسی برگزار می‌شود.

سید مرتضی میرآبادی اظهار داشت: تعداد 3 هزار جلد کتابچه، برای دو گروه سنی 7 تا 11 سال و 11 تا 15 سال در سه بخش نقاشی، داستان کوتاه و جمله‌نویسی، توسط دفتر روابط‌عمومی آبفای منطقه طراحی و چاپ شده است؛ که در چند فرهنگسرا و مدرسه توزیع شده است.

وی با بیان این‌که اداره‌های آموزش و پرورش مناطق 15، 16، 19، 20 و شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، قیام‌دشت و خاورشهر در برگزاری این جشنواره همکاری دارند، گفت: کتابچه‌های مسابقه تا 27 اردیبهشت ماه جمع‌آوری می‌شود و پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، شرکت کنندگان برتر در بخش‌های مختلف توسط داوران انتخاب خواهند شد.

میرآبادی در پایان با سپاس از مشارکت ارزنده‌ مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگسرای ولاء در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 16 تا ساعت 18 روز سوم خرداد ماه، با حضور مسؤولان شرکت آب و فاضلاب و مدیران، مسئولان آموزش و پرورش و مسؤولان فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه 20، در سالن اجتماعات کتابخانه‌ شیخ صدوق شهرستان ری برگزار خواهد شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.