آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح سپاس با تحول نگرشی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح سپاس با تحول نگرشی اجرا می‌شود

به گزارش راگانیوز ، نادر نصیری با بیان این‌که رویکرد مدیریت شهرستان‌های استان تهران متاثر از مسؤولان عالی بنیاد شهید نسبت به طرح سپاس متفاوت از گذشته است، اظهار داشت: اجرای این طرح نباید وظیفه بخشی دانسته شود بلکه این وظیفه‌ای عمومی است که مسؤولان در آن جایگاه خاصی دارند.

وی گفت: همه مسؤولان شهرستان‌های استان تهران از جمله شهرستان ری باید نسبت به اجرای این طرح و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب زمان‌بندی‌های مشخص و تعریف شده فعال شده و نسبت به تکریم و تعظیم این طلبکاران به حق نظام جمهوری اسلامی حساس شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران افزود: شهرستان‌های استان تهران تلاش دارد تا طرح سپاس را متفاوت با گذشته و حتی متفاوت با سایر استان‌ها اجرا کند.

وی بیان داشت: نگاه بخشی و صنفی به حقوق خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان جفا به آنان است چرا که این عزیزان متعلق به همه ملت ایران و نظام اسلامی هستند.

نصیری گفت: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به رغم مشاغل فراوان داخلی و بین‌المللی وظیفه تکریم و تعظیم خانواده‌های شاهد و ایثارگر را فراموش نکرده و به‌صورت دوره‌ای و مناسبتی دیدارهایی با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز دارند.

وی در ارتباط با دستاوردهای طرح سپاس عنوان کرد: با بسیج شدن تمام مدیران شهرستان‌ها برای انجام طرح سپاس خاطره خوشی در ذهن خانواده‌های ایثارگر می‌ماند و همچنین خانواده‌های ایثارگر این موضوع را که هرگز زحماتشان در نظام اسلامی کوچک شمرده نمی‌شود و از یاد نخواهد رفت لمس می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.