آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار با 150 خانواده شهید و ایثارگر توسط مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری، مدیر اداره، تجلیل از خانواده معزز شهدا را از کوچک‌ترین وظایف مردم و مسؤولان بر شمرد و گفت: طرح سپاس به عنوان تقدیر و سپاس گزاری از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده والامقام آنان تلقی می‌شود.

وی افزود: خانواده معظم شهدا بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند که سپاس‌گذاری از آنان به عنوان یک رسالت و وظیفه شرعی و انسانی بوده و بر انجام آن برای آحاد مردم امری واجب و ضروری محسوب می شود و مربوط به یک روز و هفته و زمان مشخص شده نیست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، طرح سپاس را از مطالبات مقام معظم رهبری برشمرد و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مدیران بنیاد شهید فرمودند شما به نمایندگی از مجموعه‌ نظام جمهوری اسلامی، در مقام سپاس گذاری و در کنار مجموعه‌ای قرار می‌گیرید که اعضای بدن خود و بهترین عزیزانشان را در دفاع از انقلاب اسلامی نثار کرده‌اند؛ پس این امر نه تنها تکلیف سازمانی بلکه یک تکلیف همگانی به شمار می‌رود.

نصیری با اشاره به اینکه امید است این طرح به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و همه مردم در آن شرکت نمایند، اظهار کرد: پدران و مادران شهدا از سرمایه داران بزرگ مملکت ایران به حساب می‌روند امید است بتوانیم با این برنامه تا حدودی قدردانی خود را از خون پاک شهدا و خانواده مکرم آنان ادا کنیم.

وی در خصوص دستاوردهای طرح سپاس گفت: با بسیج شدن تمامی مدیران و مسئولین برای انجام طرح سپاس خاطره خوشی در ذهن خانواده های ایثارگر می ماند و همچنین خانواده های ایثارگر این موضوع را که هرگز زحماتشان در نظام اسلامی کوچک شمرده نمی شود و از یاد نخواهد رفت لمس می کنند.

شایان ذکر است طرح سپاس از تاریخ 25 لغایت 31 اردیبهشت در سطح شهرستان ری اجرا می گردد که در این طرح مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری به همراه مسئولین،مدیران، معلمین و دانش آموزان از 150 خانواده شهید، جانباز و ایثارگر بازدید به عمل می آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.