آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرهنگ موسی پور : سپاه حضرت روح الله (ره) میزبان 20 هزار زائر از استان فارس خواهد بود

423829355_89467_18365454148156197278

به گزارش راگانیوز ؛ فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) در این نشست ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز گفت : خرمشهر نماد ایثار ، مقاومت و فداکاری است و امروز آرامشی که در جامعه حاکم است مرهون خون پاک این شهدای بزرگوار است که شجاعانه برای این سرزمین جنگیدند و ما باید قدردان این رشادت ها و دلاوری ها باشیم و به خانوده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران سرکشی کنیم و جایگاه آنان را در کشور پاس بداریم .

سرهنگ موسی پور ، اظهار داشت : امام (ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است که راه مبارزه با ظلم و ظالمین را به ما نمایان کردند و ملت ایران و تمامی مستضعفین جهان را از چنگال طاغوت رها ساختند . امام عزیزی که تبلور ساده زیستی ، شجاعت و شخصیت الهی بود که برای ایرانیان آزادی و هویت به ارمغان آورده و شعار نه شرقی نه غربی را به تمام جهان اثبات کردند برماست تا قدردان آن امام همام باشیم و با پیروی از ولی امر مسلمین مسیر انقلاب را به درستی طی کنیم چرا که امام و ولایت همانند یک ستاره و چراغ مسیر ما را روشن ساخته تا  بتوانیم به رستگاری برسیم .

وی در ادامه با اشاره به سالگرد ملکوتی امام خمینی (ره) ، افزود : امسال در ستاد سپاه حضرت روح الله (ره) میزبان 20 هزار زائر از استان فارس خواهیم بود که برای اسکان این زائرین عزیز شرایط  و تمهیدات اسکان فراهم شده است .

موسی پور با بیان اینکه ستاد اصلی در شهرستان ری و ستاد فرعی در بخش فشافویه ، کهریزک و قلعه نو دایر شده است ، تصریح کرد : کمیته های اسکان ، بارزسی ، امنیت ، اسکان ، ارزیابی و استقبال تشکیل شده است که شرح وظایف برای کلیه کمیته ها ارسال شده و همکاران به خوبی به وظایف اشراف دارند و امیدواریم میزبان خوبی برای زائرین محترم باشیم .

فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) از پیش بینی فضاسازی درسطح شهر کهریزک و باقرشهر خبر داد و یادآور شد : فضاسازی خوب و مطلوب فرهنگی را پیش بینی کرده ایم که در 80 مسجد ، حسینه و مدرسه اسکان داشته باشیم و از نظر بهداشت ، تغذیه و اسکان تمهیدات لازم انجام گرفته است و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و از آنجایی که روستاهای اطراف کهریزک و باقرشهر از جمله گلحصار و قمصر و سایر روستاهای اطراف حق زیادی به گردن ما دارند و خود همیشه داوطلبانه در این امر مهم ما را یاری کرده اند آماده میزبانی از زائرین محترم هستند .

وی از برپایی 20 ایستگاه صلواتی در طول مسیر خبر داد و تصریح کرد : با یاری خدا قرار است در طول مسیر زوار 20 ایستگاه صلواتی برپا کنیم که در این ایستگاه ها زائرین بتواند از لحاظ امکانات رفاهی و بهداشتی استفاده کنند و با توجه به وجود پزشکان مجرب در ایستگاه ها در صورت لزوم به آنها رسیدگی شود .

سرهنگ موسی پور در ادامه گفت : برای میزبانی از این 20 هزار زائر حرم امام خمینی (ره) ، هزار عوامل اجرایی برای خدمات پیش بینی شده که به حالت آماده باش هستند که چند صد نفر از آنان کار خود را از امروز 5 خرداد ماه آغاز کرده اند .

وی در پایان اظهار کرد : خوشبختانه کمیته ها جلسات مستمر و خوبی در طول سال برگزار کرده اند  و نظارت و کنترل کافی بر کار عوامل اجرایی وجود داشته تا با یاری خدا بتوانیم میزبانی خوبی از زوار حرم امام (ره) در شان مردم داشته باشیم و همچنین از زحمات و تلاش همکاران خوبمان در بخشداری ، فرمانداری ، شهرداری ، شورای اسلامی ، دهیاری ، آموزش و پرورش و سایر دستگا ه های خدماتی کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم بتوانیم دین خود را به امام راحل (ره) و شهدا ادا کنیم .

423825715_89666_13367318627859067523

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.