آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دریاچه فشافویه از برترین مراکز استعدادیابی اسکی روی آب در ایران است+ تصاویر

به گزارش راگانیوز ، ویکتور قرا بیگی مدیرعامل شرکت آب اسکی فشافویه با اشاره به اینکه درحال حاضر دریاچه فشافویه از برترین مراکز استعدادیابی اسکی روی آب ایران است، اظهار داشت: آماده همکاری و ارائه خدمات به تمام ادارات و ارگان های کشور هستیم.

DSC_1752

مجموعه دریاچه فشافویه که از سال ۱۳۸۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و با بیش از ۷ سال فعالیت مستمر در زمینه ورزش های آبی و ارائه خدمات رفاهی به مردم بخش فشافویه، شهرستان ری و استان تهران، از سال گذشته به عنوان یکی از مراکز فعال و اصلی استعدادیابی ورزش اسکی رو ی آب نیز از سوی فدراسیون ورزش های آبی انتخاب شده است.

ویکتور قرابیگی مدیرعامل شرکت آب اسکی فشافویه در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: شرکت آب اسکی فشافویه بیش از هفت سال است که به طور مستمر در زمینه رشته های آبی مشغول به فعالیت می باشد.

DSC_1837

وی افزود: ما یک شرکت کاملا خصوصی هستیم که با همکاری هیئت مدیره شرکت دام گستر چند سالی است که در دریاچه زیبای فشافویه مستقر هستیم و در انواع رشته های آبی مانند اسکی روی آب، جت اسکی و حتی فلای بورد نیز ارائه خدمات داریم.

قرابیگی تصریح کرد: با توجه به حُسن فعالیت مستمری که طی سال های گذشته داشته ایم، از سال گذشته با نظر فدراسیون ورزش های آبی

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از مراکز اصلی و فعال استعدادیابی کشور انتخاب و معرفی شدیم.

وی ادامه داد: سرمایه گزاری های زیادی انجام داده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات و آموزش ها را برای افراد زیر ۱۸ سال ارائه نموده تا در مسابقات مختلف کشوری شرکت کرده و افتخار آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه همه ساله از ابتدای فصل تابستان تا اواخر مهرماه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر فعالیت داشته و آماده ارائه بهترین خدمات رفاهی به تمام مردم کشور هستیم.

DSC_1745

مدیرعامل شرکت آب اسکی فشافویه ادامه داد: تخفیفات ویژه ای برای ادارات و موسسات مختلف کشور و استان تهران در نظرگرفته ایم و آماده همکاری با تمام آن ها هستیم.

وی با بیان اینکه هزینه حضور و بهره مندی از خدمات رفاهی دریاچه فشافویه با کیش و شمال تفاوتی ندارد، گفت: تقریبا قیمت هایمان با نقاط دیگر تفاوتی نداشته و هزینه استفاده از جت اسکی برای هر یک ربع ساعت ۷۵ هزار تومان، اسکی روی آب ۶۵ هزار تومان و فلای بورد هم برای هر نیم ساعت ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

قرابیگی در پایان اظهار داشت: رعایت حجاب اسلامی و پوشش مناسب برای ما در اولویت قرار دارد و خانم هایی که پوشش مناسب را رعایت نکنند، از پذیرش آنان در محیط دریاچه معزور هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.