آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زمان ثبت نام دانش آموزان موثرترین فرصت جهت جلب اعتماد اولیاست

به گزارش راگانیوز ؛ مدیر آموزش وپرورش ناحیه1ری در ابتدای این جلسه با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزان جهت سال تحصیلی96-95 و حضور با طراوت وسرشار از انگیزه اولیاء در مدارس گفت: زمان ثبت نام دانش آموزان بهترین و  موثرترین فرصت جهت جلب اعتماد اولیاء است .

به گفته وی مدیران مدارس می توانند با استفاده از تجارب ارزشمند مدیریتی خود بهترین وبیشترین بهره برداری جهت اعتماد سازی داشته باشند .

نصیری در ادامه خاطرنشان کرد: برخورد متواضعانه همراه با خوشرویی و متانت در گفتار وکردار، سبب ثبت خاطره ای بیادماندنی از فضای مدرسه در ذهن وخاطره اولیاء خواهد شد وهمین امر سبب استحکام واستمرار ارتباطات بعدی خواهد شد .

به گفته مدیر آموزش وپرورش ناحیه1ری، دریافت وجه در هنگام ثبت نام به جز وجوه قانونی(حق بیمه وهزینه کتب درسی) هیچگونه موضوعیت قانونی نداشته و با متخلفان برابر ضوابط برخورد می شود و به همین منظور تیم هایی از بازرسی منطقه و استان بر عملکرد مدیران در ارتباط با ثبت نام دانش آموزان نظارت خواهند نمود .

شایان ذکر است در ادامه این جلسه، آئین نامه ثبت نام دانش آموزان بازخوانی و با بررسی عملکرد ستاد در سال گذشته، تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.