آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

به گزارش راگانیوز ، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور لحظاتی پیش در راستای سفرهای استانی رئیس و مسئولان قوه قضائیه به شهرستان ری سفر کرد.

وی در بدو ورود به شهرستان ری از سوی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان ارشد این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مزار پنج شهید گمنام در مجموعه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرری به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولان پیشوا، نیز در مراسم ادای احترام و گلباران مزار شهدای گمنام شهرری حضور داشتند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به شهرستان ری سفر کرده است با حضور در مزار شهدای گمنام شهررری با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرد.

به گزارش فارس، حضور در شورای اداری شهرستان ری و سخن گفتن با مسئولان اجرایی این شهرستان و بازدید از دستگاه‌ قضای ری از دیگر برنامه‌های سفر ناصر سراج به شهرستان ری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.