آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شبکه آب شهری پیوست

 
به گزارش راگانیوز ،   مدیر اداره آب و فاضلاب کهریزک با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ابتدای سال جاری به جنوب تهران در شهر آفتاب انتقال یافت؛ از همین رو به منظور تامین آب آشامیدنی این مجموعه، توسعه‌ی شبکه انتقال و توزیع آب شهرآفتاب در دستور کار اداره آب و فاضلاب کهریزک قرار گرفت.

اسماعیل فرج زاده افزود: برای آبرسانی به این مجموعه، 2500 متر لوله گذاری به قطرهای350،300و400 میلی متر از جنس چدن و پلی اتیلن انجام شد و با تجهیز و نوسازی ایستگاه پمپاژ کهریزک، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ظرفیت 10 لیتر بر ثانیه به شبکه‌ی آب شهری آبفای منطقه6- شهر ری پیوست.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی این مجموعه به صورت موقت در زمان برپایی نمایشگاه تامین شده بود خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و اجرای این پروژه‌ی توسعه‌ای با همراهی و نظارت معاونت فنی و مهندسی آبفای منطقه6- شهر ری و همت و تلاش امور بهره برداری آبفای کهریزک با هزینه‌ای افزون بر 30 میلیارد ریال انجام شد.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ابتدای سال جاری به شهر آفتاب در بزرگراه تهران- قم انتقال یافت و با برپایی نخستین نمایشگاه کتاب در اردیبهشت ماه گذشته، آغاز به کار کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.