آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هایده حائری در جمع مادربزرگهای آسایشگاه خیریه کهریزک

111
به گزارش راگانیوز ، روابط عمومی موسسه کهریزک؛ هایده حائری هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینماو تلویزیون در اولین روز از ماه مبارک رمضان به آسایشگاه خیریه کهریزک آمد تا در جمع مادربزرگهای بخش نارون، باآنان به گفتگو بنشیند ودر کنارهم خاطرات دور ونزدیک را مرور کنند.

وی همچنین باحضور در سرای فرهنگی، دقایقی را میهمان بانوان معلول وهنرمند ساکن در مجموعه بود وگوشه ای از هنرنمایی آنان را از نزدیک مشاهده کرد.

هایده حائری هنرمند نام آشنای میهن در پایان حضور سبز خود در جمع سالمندان ومعلولین به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:

به نیت دیدارازمادران عزیزی به کهریزک آمدم که هریک ازآنان می توانستند مانند بسیاری دیگر از مادران وطن، روشنی بخش منازل خود باشند، اما افسوس که با جبر زمان ساکن اینجا شده اند وروز وشب را به امید خدا و محبت خادمان کهریزک سپری می کنند.

وی به دیدارش از سرای فرهنگی نیز اشاره واذعان داشت:

باعث افتخار من است که میبینم به هنر وموسیقی دراین گوشه از شهر نیز اهمیت داده می شود. شاید اگر کسی از نزدیک ندیده باشد، باورش سخت است در مرکزی که محل نگهداری سالمندان و معلولین است، تشکیلات موسیقی و تئاتر فعال است وآنطور که شنیدم هنرمندان کهریزک توانسته اند در این عرصه ودر جشنواره های مختلف خوب بدرخشند.

هایده حائری باتشکر از میهمان نوازی اهالی خوب کهریزک، از همه هنرمندان کشور دعوت کرد تا با دیدار از سرای سالمندان ومعلولین، به درد و دلهای آنان گوش کنند تااین بزرگترها وبیماران بادلی خوش و پرامید به زندگی خود ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.