آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

لغو تحریم ها و مهار تورم ، عملکرد شاخص دولت در سه سال گذشته است

 

 به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور: معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری با حضور در مصلی نمازجمعه خاورشهر از توابع شهرستان ری در جمع مردم این منطقه با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: کارکنان و قضات مقام قضایی مسئولیت مهم ایجاد نظم و عدالت را در کشور برعهده دارند.

فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه در کشورهای منطقه، شاهد روز افزون جنگ، خونریزی و انسان کشی هستیم، گفت: با تلاش نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی امنیت پایداری در کشورمان مستقر است.

جمالی پور با بیان اینکه تفرقه و اختلاف افکنی می تواند به امنیت ملی و کشور آسیب وارد کرده و به دشمن فرصت نفوذ را بدهد. افزود: بحمدلله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همدلی و همزبانی کشور از دسیسه هایی که دشمنان نظام برای آسیب رساندن به انسجام و وحدت ملی آن برنامه ریزی می کنند در امان و مصونیت به سر می برد.

وی در ادامه افزود: هرروز شاهد دسیسه علیه نظام هستیم اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) تمامی نقشه های دشمن نقش بر آب شده و همچنان امنیت پایدار در کشور برقرار است.

جمالی پور با اشاره شعار سال 94 و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ وحدت ملی، تصریح کرد: انسجام و اتحاد ملی یک عنصر مهم در امنیت کشور است .

وی همدلی و وحدت بین قوای سه گانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انسجام، همدلی، مشورت و مشارکت بین سران قوا در کشور موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات خواهد بود.

فرماندار شهرستان ری با تأکید بر اینکه برای رسیدن به امنیت پایدار، وحدت و همدلی در سطوح پایین جامعه نیز باید جاری و ساری باشد، اظهار داشت: هر اختلاف و تفرقه راه نفوذ را برای دشمن را باز می کند.

جمالی پور با اشاره به تفرقه افکنی ها و اختلاف مسئولین در اوایل انقلاب بیان کرد: نظام هزینه های سنگینی بابت موضوع بنی صدر و منافقین متحمل شد.

وی با بیان اینکه در برابر دسیسه های دشمن نباید کوتاه آمد، گفت: باید بابت هر سخنی که می گوییم مراقب باشیم تا ایجاد اختلاف و تفرقه نکند بنابراین مسئولان و نیروهای نظام باید مراقب باشند که وسیله ای برای نفوذ دشمن نباشند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرستان ری گفت: آرزوی دیرینه مردم ری محقق شد و آب شرب شهرستان به سد ماملو متصل شد و برای قیامدشت و خاورشهر نیز سهمیه در نظر گرفته شد و باقرشهر نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به سفر اختصاصی ریاست جمهوری به شهرستان ری، بیان کرد: 430میلیارد تومان بودجه در این سفر به شهرستان ری اختصاص یافت که ابلاغیات آن صادر شده که تخصیص اعتبارات در حوزه بهداشت و درمان، آب، آموزش و پرورش و موارد دیگر در حال انجام است.

روشنایی جاده محمودآباد، آلودگی زیست محیطی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی و ساخت سالن ورزشی از جمله مواردی بود که جمالی پور وعده داد تا سریعا رسیدگی شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یاسینی امام جمعه خاورشهر به بیان مشکلات این منطقه از جمله آموزش و پرورش و بافت فرسوده مدارس، وجود معتادین در سطح منطقه، مشکل پارکینگ کامیون داران، مشکلات معیشتی، انبار نخاله های تهران در محدوده کوره پزی و نبود امکانات ورزشی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.