آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پایان تبهکاری زوج شیشه فروش در شهرری

 

 

 

راگا نیوز: سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم آباد از شناسایی و دستگیری زوج شیشه فروش سابقه دار طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان “گلستان” خبر داد و گفت: از متهمان مقادیر قابل توجه ای شیشه کشف و ضبط شده است.

پایان تبهکاری زوج شیشه فروش در شهرری

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازخبرگزاری مهر، سرگرد منصور زمانی افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأموران این یگان هنگام گشت زنی در خیابان “گلستان” عبدالعظیم بودند که متوجه پرسه زدن زن و مرد ی با ظاهری نامناسب شدند.

 

وی بیان کرد: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند، اما مظنونان به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند که با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند آنها را دستگیر کنند.

سرپرست کلانتری 172 ادامه داد: در بازرسی از وسایل متهمان مقادیر قابل توجه ای شیشه که با لفافه بسته بندی شده بود و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد که مأموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

وی در پایان تصریح کرد: با انتقال این زوج به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد مخدر بازداشت شده اند،مأموران متهمان را بعد از تکمیل پرونده آنها را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.