آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طنین آوای خوش علی زند وکیلی در کهریزک

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛حضور در برنامه پرمخاطب ومردمی ” خندوانه ” بهانه ای زیبا به دست علی زند وکیلی هنرمند محبوب کشورمان داد تا یک روز از زندگی هنری خود را د رجمع سالمندان ومعلولین کهریزک سپری کند.

در این دیدار 4 ساعته که جمعی از عوامل برنامه خندوانه نیز وی را همراهی می کردند، بخش های مختلف بستری سالمندن و معلولین مقصد حضور میهمانان ویژه کهریزک شد. این خواننده خوش صدا ومحبوب کشور همچنین در2 بخش مختلف بستری وامور فرهنگی، قطعاتی از آلبوم مشهور” عبور از مه ” را برای علاقمندان خود اجرا کرد که مورد استقبال پرشور قرار گرفت.

علی زند وکیلی در حاشیه حضور سبز خود در جمع سالمندان و معلولین، به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:

وقتی رامبد جوان در برنامه خندوانه سوال کرد که چه کاری را می توان برای آینده پیش بینی کرد که قطعا به انجام برسد. بهترین پاسخ من دیدار از سالمندان کهریزک بود وامروز اینجا هستم تا به قولی که داده بودم، عمل کنم.

وی افزود:

امروز، روزی خاص در زندگی من بود. خاص تر از همه اینکه از وجود با برکت سالمندان عزیز درخواست کردم با دل های پاک شان برای جوانان این مرزو بوم دعا کنند تا همگی مسیردرست زندگی خود را بتوانند به آسودگی بیابند.

زند وکیلی هنرمند نام آشنای میهن، با اعلام آمادگی در همکاری های فرهنگی با مسئولین کهریزک، قول داد در اولین فرصت با گروه موسیقی همراه خود به جمع اهالی کهریزک بیایند تا برای علاقمندان و مشتاقان به هنر، برنامه ای متنوع را اجراء نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.