آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی سرعت بهتری می گیرد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، دومین کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرری و رؤسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد .

جمالی پور در این جلسه با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین و مؤثرترین عنصر در توسعه اقتصاد است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از عناصر مختلفی تشکیل شده است که چرخ توسعه اقتصادی را حفظ می کند .

وی افزود: اگر ظرفیت و توان اقتصاد آنقدر قوی باشد که در مقابل حوادث و مشکلات آسیب نبیند از آن به اقتصاد پایدار یا اقتصاد مقاومتی تعبیر می شود .

فرماندار شهرستان ری با تأکید براینکه باید ظرفیت های در اختیار را بطور صحیح هدایت کنیم، گفت: هدایت و بهره مندی از منابع و ظرفیت ها باید در راستای توسعه و رشد اقتصادی باشد .

جمالی پور ایجاد نظم و همگرایی بین مدیران دستگاهها را باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات دانست و اذعان داشت: بسیاری از کارها با پشتیبانی از یکدیگر و با همدلی و همزبانی به سرانجام می رسد .

وی تصریح کرد: دیدگاه رهبر معظم انقلاب از اقتصاد مقاومتی، تولید قدرت ملی است و با این دیدگاه و افزایش ظرفیت تولید می توانیم به اقتصاد پایدار دست بیابیم .

جمالی پور با بیان اینکه در صنایع بزرگ و مهم بخش خصوصی می تواند ورود پیدا کند، ادامه داد: اگر صنایع کشور به بخش خصوصی سپرده شود، موضوع فیش های نجومی بوجود نمی آید زیرا در بخش خصوصی دریافت و پرداخت حقوق بدون ارتباط دولت و با سلیقه سرمایه گزاران این بخش صورت می گیرد .

وی در ادامه با اشاره به تصفیه خانه های سرخه حصار و فیروزآباد گفت: با افتتاح این مراکز تصفیه بسیاری از مشکلات آب در این مناطق حل می شود .

فرماندار شهرری در پایان به نقش مؤثر مساجد، روحانیون و خبرنگاران در فرهنگ سازی، مدیریت ظرفیت ها و اصلاح فرهنگ تأکید و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه رسانه در این زمینه از تولید مؤثرتر خواهد بود .

رؤسای ادارات نیز در این جلسه به بیان گزارش اقدامات خود در این زمینه و مشکلات و موانع آن پرداخته و تبادل نظر کردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.