آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کسب مقام دوم تیم فشافویه در مسابقات کیوکوشین تهران

راگا نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه شهرستان ری گفت: هفتمین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین تزوکا استان تهران با قهرمانی تیم تهران، در شهر حسن آباد به پایان رسید.

کسب مقام دوم تیم فشافویه در مسابقات کیوکوشین تهران

ماشاءالله عرب افزود: بعد از تیم تهران، تیمهای فشافویه و قم عنوان دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند که در این مسابقات 186 شرکت کننده در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهدای حسن آباد با یکدیگر رقابت کردند.

وی گفت: در این رقابتها 12 تیم از استان تهران شامل شهرری، باقرشهر، کیانشهر، تهران، بومهن، اسلامشهر، گلستان، دماوند، رودهن، ورامین، باشگاه شجاعت تهران و فشافویه و پنج تیم از آذربایجان شرقی، لرستان، قم، گیلان و البرز حضور داشتند که سطح کیفی مسابقات را بالا برده بود.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار مسابقات استانی در این سطح در شهر حسن آباد برگزار می شود و امیدواریم که در آینده نیز شاهد میزبانی این شهر در سایر رشته ها نیز باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه بیان داشت: هدف از اجرای مسابقات، پیشبرد اهداف ورزشی و پررنگ کردن امر ورزش در این بخش و آشنایی نونهالان و جوانان با ورزش رزمی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.