آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وضعیت عراق و سوریه به نقطه سرنوشت‌ساز خود رسیده است

خبرگزاری فارس: وضعیت عراق و سوریه به نقطه سرنوشت‌ساز خود رسیده است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن شکن جمعه شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: انسان باید در برابر وسوسه‌های شیطانی تقوا را سرلوحه خود قرار دهد.

وی با تاکید بر رعایت احترام پدر و مادر گفت: آحاد مختلف جامعه باید بدانند که امروز هرگونه که با والدین خودشان برخورد کنند فردا نیز با آن‌ها همان‌گونه رفتار می‌شود.

امام جمعه شهرری بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی، همواره میهمان امام مهربانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

وی با اشاره به سیره عملی امام رضا(ع) و بیانات گوهربار حضرت گفت: امام رضا(ع) همواره بر اهمیت توحید در کنار توجه به اصل ولایت تاکید داشتند.

امام جمعه شهرری افزود: امروز در غیاب حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) امامت و ولایت جامعه برعهده ولی فقیه است.

وی بیان داشت: وجود نعمت ولایت فقیه عزت، اقتدار و سربلندی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کشور عراق و سوریه گفت: امروز جنگ عراق و سوریه به نقطه سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده است.

وی ادامه داد: قطعاً پیروزی اسلام و مسلمین به پشتیبانی بسیج مردمی در عراق و سوریه و ایستادگی، رشادت و شجاعت‌های حزب‌الله لبنان در آینده نزدیک محقق می‌شود.

امام جمعه شهرری آمریکا و غرب را عاملان حمایت از گروه آدم‌کش و جنایتکار داعش دانست و خاطرنشان کرد: امروز جهانیان شاهد وحشی‌گری‌های گروه تروریستی داعش هستند.

وی همچنین سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع وزیر، مسئولان و کارکنان وزارت اطلاعات را مورد اشاره قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر ایمان و توجه به معنویت در مجموعه وزارت اطلاعات تاکید فرمودند.

شاهچراغی با اشاره به تاکیدات امام خامنه‌ای در این دیدار بر تربیت نسل آینده انقلاب با فرهنگ غنی انقلابی بودن تصریح کرد: تربیت نسل آینده با فرهنگ انقلابی سبب می‌شود این نسل نیز نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب متعهد و دلسوز باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.