آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست صمیمی آزادگان شاغل در فرمانداری شهرستان ری با معاون استاندار تهران

 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “جمالی پور” در این دیدار با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، لحظه لحظه تحمل رنج و سختی در زندان های رژیم بعث عراق را ارزشمند و غیرقابل توصیف دانست و ظهار داشت: تحمل یک روز اسارت برای هرکسی طاقت فرساست اما آزادگان با اعتقاد راسخ و استقامت مثال زدنی این سختی دوران دردناک را بجان خریدند که بعنوان یک حسنه بزرگ دنیوی و اخروی در نزد خداوند ثبت و ضبط شده است.
وی در ادامه افزود: آزادگان عزیز و سرافراز با تمام وجود و در کمال غربت از استقلال ، شرف و حیثیت ایران  شایسته و برجسته دفاع کردند.
فرماندار شهرستان ری بیان داشت: آزادگان در کنار شهداء و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس رشادت های فراوان و بیاد ماندنی از خود نشان داده و به یادگار گذاشتند که همیشه زبانزد و الگوی نسل های آینده خواهد بود.
جمالی پور با بیان اینکه امروز باید با تمام توان در مسیر انقلاب حرکت کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب حرکت و پیشرفت در مسیر انقلاب را مبارزه با تهاجم فرهنگی و تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کردند.
وی تاکید کرد: در این مسیر باید با تلاش مضاعف قدم های استوار و محمکی برداشت تا کشوری پرافتخار و پیشرفته در عرصه جهانی داشته باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.