آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدیدهای نهایی از پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری شهر کهریزک

خبرگزاری فارس: بازدیدهای نهایی از پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری شهر کهریزک

به گزارش راگانیوز ، رامین عربی صبح امروز در بازدید نهایی از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری کهریزک اظهار داشت: در نیمه اول سال 95 چندین پروژه عمرانی، ترافیکی و فضای سبز در این شهر کلید خورد که اکنون سه طرح از بین ده‌ها طرح به اجرا درآمده، آماده بهره‌برداری است که به مناسبت هفته دولت با حضور مسؤولان و اهالی شهر از این پروژه‌ها رونمایی می‌شود.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: تکمیل و تجهیز سوله ورزشی قلعه سنگی یکی از پروژه‌های حوزه ورزش است که بهره‌برداری از این طرح، تأثیر بسزایی در افزایش بهره‌مندی شهروندان از امکانات ورزشی شهر دارد که ترویج فرهنگ ورزش و قهرمان‌پروری با افتتاح این مجموعه ورزشی محقق می‌شود.

وی اجرای فاز دوم بازسازی و افزایش فضای سبز بوستان امام حسن مجتبی(ع) را یکی دیگر از پروژه‌ای آماده افتتاح برشمرد و گفت: این بوستان با مساحت تقریبی 13 هزار مترمربع یکی از مجهزترین بوستان‌های شهر کهریزک محسوب می‌شود که تمامی امکانات ورزشی و رفاهی مناسب و استاندارد در این بوستان پیش‌بینی شده است که شامل زمین بازی کودکان، زمین فوتسال، فضاهای سبز و … است.

ایجاد زیرساخت‌ها و آسفالت یکی از معابر کلیدی شهر نیز در فهرست پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری کهریزک قرار گرفته است.

عربی در تکمیل این خبر اظهار داشت: در این طرح تعداد قابل توجهی از معابر شهر مورد عملیات عمرانی قرار گرفته است که اکنون زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت لاین جنوبی خیابان 60 متری امام حسین(ع)، حد فاصل پل قاسم‌آباد تا خیابان یکم به اجرا درآمده است که این پروژه علاوه بر زیباسازی سیمای شهری و تسهیل تردد شهروندان، تأثیر بسزایی در بهبود اوضاع ترافیکی شهر داشته است و علاوه بر اهالی شهرک امام حسن(ع)، سایر شهروندان و رهگذران و فعالان مناطق صنعتی نیز از اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گفته شهردار کهریزک، پروژه‌های یادشده بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است که اجرای آن‌ها در افزایش سرانه فضاهای ورزشی، فضای سبز و ایجاد زیرساخت‌های شهر مؤثر واقع شده است که به زودی شاهد رونمایی و بهره‌برداری عموم شهروندان از این پروژه‌ها خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.