آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اطلاع‌رسانی عمومی در شهر کهریزک در خصوص برگزاری سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: اطلاع‌رسانی عمومی در شهر کهریزک در خصوص برگزاری سرشماری نفوس و مسکن

به گزارش راگانیوز ، جلال حمزه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انجام شایسته سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: اطلاع‌رسانی‌های محیطی در ارتباط با آگاه‌سازی شهروندان و جلب مشارکت آن‌ها با ماموران سرشماری در معابر اصلی و فرعی شهر کهریزک نصب شد.

وی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در کشور و رسالت همه دستگاه‌های دولتی برای همکاری و آماده‌سازی محیط  جهت فعالیت ماموران آمارگیری، واحد روابط‌عمومی شهرداری کهریزک نیز اقدامات اولیه را در ارتباط با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار خود قرار داده است.

مشاور شهردار و مدیر روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: بر اساس تاکید فرماندار ویژه شهرستان ری؛ سرشماری یک امر اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور است که همه دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت به ستاد سرشماری شهرستان ری کمک کنند تا این سرشماری به بهترین شکل ممکن انجام شود از این رو تاکنون در این زمینه اقدامات مناسب و موثری در مرحله اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده زمان اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 25 مهر ماه تا 25 آبان ماه در همه نقاط کشور برگزار می‌شود و ماموران سرشماری در این تاریخ در شهرهای شهرستان ری نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

حمزه در پایان تصریح کرد: این سرشماری به‌منظور ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب از جمعیت شهری و روستایی است و تمام اطلاعات ثبت شده کاملاً محرمانه خواهد بود بنابراین از همه شهروندان تقاضا می‌شود همکاری لازم و کامل را با مأموران سرشماری برای ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.