آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ملت ایران با تمام وجود در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: ملت ایران با تمام وجود در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی می‌کنند

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش و دشمن شکن جمعه شهرری که با حضور پرشور آحاد مختلف جامعه در مصلی بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امتحان الهی از سنت‌های باری‌تعالی در این دنیا است. همه انسان‌ها حتی انبیاء نیز در این دنیا آزمایش می‌شوند.

وی ادامه داد: در قرآن کریم آمده است که انسان‌ها امتحان می‌شوند تا مشخص شود مقاومت کدام یک از آن‌ها بیشتر است. انسان‌ها امتحان می‌شوند تا آدم پاک از ناپاک و انقلابی از غیر انقلابی و … مشخص شوند.

امام جمعه شهرری افزود: خداوند متعال می‌خواهند با امتحان ظرفیت انسان‌ها را به آن‌ها نشان دهد. آن‌ها که شکر به جا نمی‌آورند ترس و گرسنگی به آن‌ها وارد می‌شود.

امام جمعه شهرری نخستین امتحان را فقر دانست و عنوان کرد: آدم‌ها در مواجه با فقر متفاوت هستند. فقر اساساً بد است. جامعه‌ای که فقیر باشد ذلیل است.

ابراهیمی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند و نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» وظیفه همگان را در این حوزه سنگین‌تر کرده است. چرا که اگر برابر توطئه دشمن ضعیف باشیم ذلیل می‌شویم و باید در برابر آن‌ها کوتاه بیائیم.

وی با اشاره به اینکه هرجا که در برابر دشمن کوتاه بیائیم ذلیل می‌شویم با تأکید بر روحیه مقاومت ملت ایران گفت: ملت ایران با تمام وجود در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.