آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یادواره شهدای شهر حسن آباد برگزار شد

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان ری،  کتابخانه و فرهنگسرای پیامبراعظم (ص) با همکاری پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری یادواره شهدای شهر حسن آباد با حضور آشتیانی شهردار شهر و اعضای محترم شورای شهر و اشرفی رئیس شورای شهر و سرهنگ آرزومندی فرمانده ناحیه حضرت روح ا.. و جلالی معاون دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا استان تهران بودند.
برنامه با سخنرانی آشتیانی شهردار حسن آباد ری در زمینه هفته دفاع مقدس و لزوم برگزاری هر چه پربارتر یادواره شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر حسن آباد آغاز گردید و همچنین از میزبانی کتابخانه و فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) تقدیر به عمل آوردند.
در ادامه از مادر شهید ابوالفضل خلیلی شهید روستای زیوان شهر حسن اباد که در مریوان به شهادت رسیدند تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
سپس جلالی معاون دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا استان تهران به سخنرانی پرداختند و وجود چنین برنامه هایی را لازم و مفید بیان نمودند.
در انتها از نمایشگاه تصاویر شهدای شهر که در محل کتابخانه برگزار گردیده شده بود بازدید نمودند و از سرکار خانم ماه منیر کاظمی عضو کتابخانه پیامبراعظم(ص) به عنوان فرد برگزیده مسابقه نقاشی تصویر رهبری تقدیر به عمل آوردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.