آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرستان “ری” آماده خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری روز شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی اربعین حسینی شهرستان ری با بیان اینکه زائران اربعین حسینی در استان تهران با عشق، ایمان، اعتقاد و علاقه حدود 10 کیلومتر را برای رسیدن به حرم عبدالعظیم(ع) راهپیمایی می کنند گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت رفاه عزاداران حسینی باید مشکلاتی نظیر سرویس های بهداشتی، حمل و نقل و ایستگاه صلواتی و دیگر موارد را به خوبی پوشش دهند.
وی ادامه داد: تمامی مسئولان شهرستان باید به دور از نگاه سازمانی به راهپیمایی اربعین حسینی توجه کنند و با عشق به امام حسین و حفظ ارزش های عاشورایی به خدمت رسانی به زائران مشغول شوند.
جمالی پور با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: ‘محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است’ عنوان داشت: اگر از ظرفیت های ماه های محرم و صفر در جامعه به خوبی استفاده شود می تواند بسیاری از معضلات، مشکلات و تهاجم های فرهنگی دشمنان که در حال حاضر جوانان را تهدید می کند از بین ببرد.
وی ادامه داد: ظرفیت های فرهنگی و ارزش های اسلامی بخصوص مذهب تشیع اگر به خوبی و عالمانه در جامعه به کار گرفته شوند بسیاری از معضلات اجتماعی کشور حل خواهند شد.
جمالی پور در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را از جلوه های نمود ارزشهای اسلامی در جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: مردم با تکیه به ارزش های اسلامی، مذهبی و به ویژه واقعه عاشورا موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند و در ادامه شهدا با درس گرفتن از مکتب عاشورا در طول جنگ تحمیلی از ناموس و شرف کشور دفاع جانانه کردند.
وی با بیان اینکه نهضت پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان ری به زودی به یک فرهنگ تبدیل خواهد شد تاکید کرد: اصحاب رسانه باید جلوه های ویژه این مراسم مردمی و مذهبی را به خوبی پوشش دهند.
جلسه هماهنگی راهپیمایی اربعین حسینی شهرستان ری روز شنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع)، بخشداران و مسئولان ادارات مرتبط در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.