آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

در هفته تربیت بدنی سوت آغاز دوره جدید ایروبیک بانوان به صدا درآمد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «سعید رافضی» هفته تربیت بدنی را به همه ورزشکاران و فعالان در عرصه ورزش تبریک گفته و اظهار داشت: در طول هفته تربیت بدنی برنامه های ورزشی و مسابقات دوستانه متعددی در رشته های مختلف ورزشی در مجموعه های ورزشی شهرداری کهریزک پیش بینی و به اجرا درآمد.

مسئول واحد ورزش شهرداری کهریزک در ادامه افزود: باتوجه به استقبال بانوان از مراکز ورزشی شهر و درخواست آنها برای برگزاری دوره های آموزشی و تمرینی رشته های جدید، در طول 6 ماه ابتدای سال جاری رشته های ورزشی جدیدی مانند رشته های ورزشی تکواندو، رزمی و فوتسال، در مراکز ورزشی شهرداری دایر شد.

وی اظهار داشت: همزمان با  شروع هفته تربیت بدنی برای اولین بار رشته ایروبیک trxبرای بانوان رونمایی و علاقه مندان به این رشته ورزشی جدید و پرطرفدار تمرینات آموزشی خود را با حضور مربیان برجسته شهرستان آغاز کردند.

بانوان ورزشکار علاقه مند به حضور در رشته های مختلف ورزشی می توانند برای شرکت در دوره های آموزشی به مجموعه ورزشی قاسم آباد مراجعه  یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  56525225و56525521 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.