آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارگاه تولیدی پالت‌های چوبی طعمه آتش شد

خبرگزاری فارس: کارگاه تولیدی پالت‌های چوبی طعمه آتش شد

به گزارش راگانیوز ، با تماس به موقع شهروندان و اعلام آتش سوزی در یکی از کارگاه های پالت های چوبی، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

وحید فروغی، سرپرست آتش نشانی کهریزک با اشاره به این خبر گفت: با توجه به گستردگی حریق و احتمال سرایت به سایر نقاط هم‌جوار با محل حادثه، نیروهای ایستگاه شماره یک و دو همزمان به محل حادثه در 60 متری امام حسین (ع) واقع در محله صنعتی قاسم‌آباد اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی گفت: این حادثه سوم آبان ماه در کارگاهی به مساحت 5 هزار متر مربع و در فضایی انباشته از پالت‌های چوبی رخ داده بود که با توجه به اشتعال زا بودن مواد انبار شده در کارگاه، دود و آتش تمام محوطه را در بر گرفته بود که باتوجه به حجم سنگین حادثه از مرکز آتش نشانی باقرشهر نیز درخواست نیروی کمکی شد و خوشبختانه این  آتش سوزی بزرگ که علت اصلی وقوع آن در دست بررسی قرار دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون وارد شدن مصدومیت به افراد حاضر در کارگاه، اطفاء و از سرایت آتش به نقاط دیگر جلوگیری به‌عمل آمد.

سرپرست آتش نشانی کهریزک افزود: نیروهای مرکز خدمات ایمنی و آتش‌نشانی کهریزک پس از لکه‌گیری و سرد کردن محیط  و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم به کارگران فعال در کارگاه، محل حادثه را ترک کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.