آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مبارزه با استکبار جهانی باید مستمر باشد/ آنچه که می تواند مشکلات کشور را حل نماید روحیه و تفکر انقلابی است

img_0081

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی بن ابیطالب(ع) گفت: کسی که به مسجد رفت و آمد داشته باشد، در هشت مورد بهره مند خواهد بود که در پایان باعث سعادتمندی خود و رضایت و خشنودی خدا خواهد شد.

وی افزود: وقتی به مسجد می رویم، با یک برادر دینی آشنا می شویم و می توان از او در راه خدا بهره برد؛ بدست آوردن علم و آگاهی جدید از دیگر فواید رفت و آمد به مسجد است؛ آموختن یک آیه محکم از قرآن و بهره مندی از رحمت الهی ، ترک گناهان به خاطر ترس از خدا و همچنین شرم و حیا از منکر از دیگر فواید ارزشمند به مسجد رفتن است.

سید احمد موسوی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین در تجمع بزرگ ۱۳ آبان گفت: از همه مسئولان، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان، ورزشکاران، روحانیون و اقشار مختلف مردم به ویژه معلمان، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش که حضوری پرشور و به یاد ماندنی در تجمع یوم الله ۱۳ آبان باقرشهر داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: این حضور خوشبختانه در سراسر کشور هم فراگیر بود؛ بسیاری به علت تعطیل بودن روز پنجشنبه، مراسم امسال را کمرنگ پیش بینی کرده بودند، اما دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم با حضور حماسی خود و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند که از بصیرت بسیار بالایی برخوردارند.

خطیب جمعه بخش کهریزک در ادامه اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی باید مستمر باشد و استمرار پیدا کند و این استمرار هم راه و روش دارد که راه و روش آن هم توسط ولایت فقیه ترسیم می شود.

وی افزود: اگر ملت ما و سایر ملل مسلمان جهان بخواهند که مبارزه ای صحیح با استکبار جهانی داشته باشند، باید پیرو واقعی و راستین ولی فقیه زمان باشد که در این زمان هم باید راه صحیح را از رهبر معظم انقلاب آیت اله العظمی خامنه ای( مدظله العالی) بیاموزیم.

وی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان گفت: آنچه که می تواند مشکلات کشور را حل نماید، روحیه و تفکر انقلابی است که این روحیه را نیز ایشان در موارد زیر تفسیر کرده اند.

آیت اله موسوی خاطرنشان کرد: توکل به خدا، اعتماد به درون( نیروهای درون کشور)، بصیرت، عمل به توصیه های امام، امیدواری به آینده، نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر دشمنان از موارد مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

خطیب جمعه باقرشهر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سوم ماه صفر و رحلت مرحوم میرزا شاهوردی از شاگردان امام خمینی(ره) و همچنین رحلت آیت اله مرعشی نجفی در سال ۱۴۱۱ قمری؛ یاد و نام همه مراجع بزرگ کشور به ویژه این دو مرجع بزرگ را گرامی داشته و به روح و روان آن ها درود فرستاد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد عضو شورای اسلامی کهریزک و اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.