آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز طرح پیرایش پاییزی فضای سبز بوستان های شهرکهریزک

خطیر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «داریوش خطیر» با اعلام این خبر گفت: هرسال در اواخر فصل پاییز ، طرح هرس درختان در دستور کار واحد فضای سبز شهرداری کهریزک قرار می گیرد ، به همین منظور امسال نیز با سرد شدن نسبی هوا و خشک شدن شاخ و برگ درختان، درختان تمامی بوستان ها،بلوارها و باغچه های معابر مورد عملیات هرس  از سوی اکیپ های فضای سبز و خدمات شهری قرار می گیرد.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک در ادامه افزود: اجرای طرح هرس درختان از نیمه آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح هرس درختان فقط در بوستان ها و معابر شهر اجرا نمی شود بلکه شهروندانی که تمایل به حضور نیروهای خدمات شهری جهت هرس شاخ و برگ درختان باغچه منازل یا معابر خود را دارند نیز می توانند از طریق تماس یا اطلاع رسانی حضوری، درخواست و نشانی خود را اعلام کنند تا اکیپ هرس درختان با حضور در محل مورد نظر، درخواست شهروندان را اجرا کنند.

خطیر با اشاره به اهمیت اجرای هرس درختان گفت: هرس علاوه بر ایجاد فرصت دوباره برای رشد و باروری درختان ازشکسته شدن شاخه های خشک و سقوط آنها بر اثر وزش باد و بارش برف و باران نیز جلوگیری بعمل می آورد بنابراین طرح  هرس درختان در مدت زمان ۴۵ روز در همه نقاط شهر کهریزک اجرا می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.