آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پرچم حرم شاه ری در برج میلاد ابدی شد

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت آغاز هفته و بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با برگزاری مراسم با شکوهی پرچم سیدالکریم (ع) به بالاترین نقطه برج میلاد در کنار پرچم‌ گنبدهای حرم حضرت علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، حضرت زینب(س) و مسجد مقدس جمکران برای همیشه افراشته شد.

در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت خدام حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مسئولان برج میلاد، درویش‌پورمدیرعامل برج میلادبا بیان برج میلاد نماد «ایرانی می‌تواند» است، گفت: افتخار داریم در برج میلاد به حکم وظیفه ذاتی و در قدر توانمان پاسبان فرهنگ غنی اسلامی ایرانی هستیم.

عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در این مراسم با شکوه ضمن تبریک و شاد باش به مناسبت ولادت شاه ری ومیلاد پیامبر بزرگ صلح و دوستی حضرت عیسی(ع) گفت: حضرت عبدالعظیم (ع) دارای ویژگی های ممتازی بود که مورد عنایت امام هادی (ع) هم قرار گرفته است و ما باید با الگو برداری از این امام عظیم شان در شیوه زندگی خودمان زندگی را طاهر سازیم.

این مراسم با آیین جمع خوانی و چراغ گردانی ادامه داشت و اجرای این آیین خادمان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با در دست داشتن چراغ‌های ویژه این مراسم به قرائت قرآن، همخوانی شعری در مدح حضرت عبدالعظیم(ع(، همخوانی بخش‌هایی از زیارت نامه حضرت، قرائت دعای فرج و در نهایت دعا برای اسلام و مسلمین پرداختند و جمع حاضر در مراسم نیز خادمان را همراهی کردند.

خدام پس از اتمام آیین مذکور، پرچم را تا بالاترین نقطه برج میلاد حمل و در کنار پرچم‌ گنبدهای مطهر حرم حضرت علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، حضرت زینب(س) و مسجد مقدس جمکران برافراشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.