آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) “۱۱ الی۱۷ دیماه”

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ، شاخص ویژه برنامه های هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به شرح ذیل می باشد:
در شب ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام، آسمان شهرری نورباران میشود 
قبله تهران در شب میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام از حرم های پنج تن از بزرگان دین و امامزادگان والامقام مدفون در این شهر شامل : حرم های مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) ، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابوالحسن(ع) ، امامزاده بی بی زبیده(ع) ، محدّث والامقام ابن بابویه شیخ صدوق (ره) نورافشانی میشود .
برگزاری محافل انس و برنامه های قرآنی در هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السّلام
محافل انس با قرآن کریم ویژه برادران و خواهران و جشن میلاد ویژه شکوفه های قرآنی در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
ارائه خدمات رفاهی ویژه زائران در هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السّلام
در هفته بزرگداشت میلاد، خدمات رفاهی ویزیت رایگان از بیماران و ارائه خدمات رایگان و تخفیف در بازدید از مراکز علمی فرهنگی آستان مقدّس به عموم زائران ارائه می گردد…
در این هفته ، خدماتی همچون امکان بازدید عمومی از مخزن کتابخانه ، بازدید رایگان از موزه، بازدید از آسمان نما در هفته ولادت با ۵۰ درصد تخفیف و روز سه شنبه ۹۵/۱۰/۱۴ رایگان و بازدید از مرکز نجوم در هفته ولادت بصورت رایگان به عموم زائران و علاقمندان ارائه می گردد.
در سالروز میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم علیه السّلام نیز ویزیت رایگان در کلینیک های عمومی و تخصصی، واحد تزریقات و سرم تراپی، در دارالشفاء کوثر ویژه عموم زائران انجام خواهد شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت فقیه مجاهد مرحوم آیت الله محمدتقی بافقی (ره)
مراسم بزرگداشت فقیه مجاهد مرحوم آیت الله محمدتقی بافقی (ره) در روز چهارشنبه ۱۵ دیماه بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آستان مقدّس برگزار خواهد شد.
این مراسم یادبود که با عنوان ستارگان محراب و با همکاری امور مساجد شهرستان ری برگزار می گردد با هدف معرّفی شخصیّت این عالم وارسته و فقیه مجاهد در مسجد جامع آستان مقدّس واقع در صحن اصلی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم علیه السلام در روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۱۰/۹۵ بعداز نماز جماعت مغرب و عشاء با مداحی ذاکران اهلبیت و سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی برگزار خواهد شد.
برگزاری ویژه برنامه مراسم شب ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم علیه السّلام
ویژه برنامه میلاد با سعادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم علیه السّلام در شب میلاد آنحضرت برگزار می گردد.
این مراسم که روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت تولیت محترم آستان مقدّس حضرت آیت الله محمدی ری شهری و با تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز آقای محمد برخورداری آغاز و در ادامه مداح اهلبیت  آقای علی فراهانی به قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام خواهد پرداخت.
اجرای تواشیح و هم خوانی توسط گروه محمد رسول الله، پخش کلیپ ساخت ضریح حضرت عبدالعظیم علیه السّلام ، و مدیحه سرایی ذاکر اهلبیت آقای حامد رضوانفر از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه خواهد بود.
در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی به ایراد سخن خواهد پرداخت و در پایان برنامه، زائران و حاضران در مراسم، میهمان سفره بابرکت حضرت عبدالعظیم علیه السّلام خواهند بود.
راسم افتتاح دفتر رسانه ملی با حضور دکتر علی عسکری در آستان مقدس
مراسم افتتاح دفتر رسانه ملی در آستان مقدّس در شب میلاد با سعادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می گردد.
با افتتاح این دفتر ، پوشش رسانه ای و پخش مراسم و برنامه های آستان مقدّس با لینک مخابراتی بین آستان مقدّس و صدا و سیما بصورت مستقیم برقرار خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.