آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید معاون سیاسی انتظامی فرمانداری “ری” از کتابخانه زکریای رازی و شیخ کلینی

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با همراهی علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان، غلامرضا محمدی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ری روز دوشنبه ۲۷ دی ماه از کتابخانه های زکریای رازی و شیخ کلینی شهرستان ری بازدید نمودند.
کتابخانه زکریای رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین کتابخانه های استان با قدمت ۵۰ ساله می باشد که معاون سیاسی فرماندار و همراهان وی از نزدیک از بخش های مختلف این کتابخانه دیدن نموده و با فعالیتهای آن آشنا گردیدند.
تمهیدی  ضمن تاکید بر لزوم ایجاد فضای کتابخانه ای مناسب و در خور شان مردم فرهنگ دوست شهر کهن ری با اشاره  به قدمت و فرسودگی ساختمان کتابخانه زکریای رازی و قرار گرفتن در مرکز ری، خواستار بازسازی کامل این کتابخانه با استفاده از ظرفیتها و اعتبارات فرمانداری شهرستان ری، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران و کمک خیرین شهرستان ری شدند.
وی ضمن تاکید براهمیت مقوله فرهنگ کتابخوانی و مطالعه که منجر به اعتلای ارزش های فرهنگی و اجتماعی می گردد از خدمات و فعالیتهای کتابداران کتابخانه های شهرستان ری به عنوان سربازان عرصه فرهنگی تجلیل نمود.
معاون سیاسی فرمانداری ری آمادگی فرمانداری را برای اختصاص بخشی از اعتبارات لازم با کمک و همکاری دستگاه های دیگر اعلام و دستوراتی در این خصوص صادر نمودند.
کتابخانه شیخ کلینی شهرستان ری نیز مقصد بعدی بازدید معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری بود که در این بازدید از نزدیک با مسئول و کتابداران کتابخانه دیدار نمود و در جریان مشکلات و فعالیتهای این کتابخانه قرار گرفتند.




ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.