آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرری:هرچه آگاهی مردم بیشتر باشد آسیب های اجتماعی به تناسب کمتر خواهد بود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور امام جمعه شهرستان، شهردار منطقه ۲۰ و اعضای این شورا در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فرمانداری ری در حوزه های گوناگون از قبیل عمرانی و فرهنگی کمک های مطلوب و شایسته ای به آموزش و پرورش شهرستان کرده است.
جمالی پور گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان نیز در راستای ارتقاء سطح آموزش و پرورش قدمهای موثر و شایسته ای را برداشته اند که قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: عملکرد دستگاه ها بررسی شده و مسوولین و دستگاه های اجرایی شهرستان که به نظام آموزش و پرورش کمک و خدمات رسانی کرده اند به طور شایسته مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه مسوولین نظام هم برای خدا کار می کنند و هم در جهت وظیفه قانونی و شرعی خود تلاش های فراوانی را انجام می دهند تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی کشور عدم گزارش دهی در امور خدمات رسانی است و همین امر موجب شده است تا خدمات دولت تدبیر و امید آنطور که شایسته است دیده نشود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.