آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهداء(میهمانی لاله ها) در شهرستان ری برگزار شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور طی سخنانی در این مراسم دهه فجر را فرصت مناسبی برای مرور و بررسی اهداف مبارزات قبل از انقلاب و پس از آن برشمرد و اظهار داشت: باید به این بیاندیشیم که چه کارهایی را انجام دهیم تا اهداف امام عظیم الشان و انقلاب اسلامی محقق شود.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدای والامقام انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب مرهون جانفشانی شهدایی است که در راه هدف والای انقلاب از خودگذشتگی کردند و باید آنرا از زوایای گوناگون مورد بررسی و کنکاش قرار داد و از این ارزشهایی که بپای آن خون پاک شهیدان جاری شده است به خوبی صیانت کنیم.
جمالی پور با بیان اینکه امروز این انقلاب به خاطر روحیه استکبار و استعمار ستیزی خود مورد هجمه های فراوانی قرار گرفته است، گفت: این انقلاب از روزی که امام عزیز اصولش را بر اساس استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی پایه گذاری کرد، مورد تعرض های فراوانی از سوی دشمنان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دشمنان نظام  در ابتدای راه با ایجاد جنگ تحمیلی و بعد از آن با ایجاد تحریم های ظالمانه همواره دشمنی خود با این انقلاب را ثابت کرده اند.
فرماندار ری گفت: آنچه که موجب حفظ  نظام و انقلاب اسلامی میشود، وحدت کلمه و پرداختن به اصول و ارزش های انقلاب است.
وی داد: تا زمانی که مردم با حفظ روحیه وحدت و انسجام در صحنه باشند این انقلاب حفظ خواهد شد.
جمالی پور با تاکید بر بیانات رهبرمعظم انقلاب امروز مقام معظم رهبری به عنوان جانشین برحق امام عظیم الشان مبنی بر حفظ وحدت ملی اظهار داشت: مقام معظم رهبری(حفظه الله) همان مسیر اتحاد و وحدت ملی را ترسیم کرده اند که این خود راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وی تاکید کرد: باید در کنار اختلافات سلیقه ای با یک درک مشترک از مسائل جامعه و حفظ روحیه انسجام و راه شهدا در صیانت از این انقلاب تلاش نمائیم.
فرماندار ری در پایان گفت: با شهدای عزیز عهد میبندیم که در مسیری که در جامعه ترسیم کرده اند قدم برداریم و از اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در جامعه پرهیز نماییم.
 شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.





ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.