آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

بزرگداشت آیت الله هاشمی

به گزارش راگانیوز ، در ابتدای این مراسم دکتر موسوی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگارامام خمینی(ره) شهرری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی امین روز درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، با بیان این مطلب که مردان بزرگ تاریخ همیشه ماندگارند و حضرت آیت الله هاشمی از ارکان اصلی نظام و ستون محکم دانشگاه آزاد اسلامی بودند که جای خالیشان تا همیشه احساس می شود.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در مورد حضرت آیت الله هاشمی در سخنانشان فرمودند: هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود، آقای هاشمی را همه
می شناسند.این مرد بارها تا مرز شهادت پیش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب می کرد و به مبارزین می داد. اینها را جوان ها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ایشان مسئولیتهای زیادی داشت.هشت سال رئیس جمهور بود؛ قبلش رئیس مجلس بود؛ بعد مسئولیتهای دیگری داشت. در طول این مدت هیچ موردی را سراغ نداریم که ایشان برای خودش از انقلاب یک اندوخته‌ای درست کرده باشد. اینها یک حقایقی است؛ اینها را باید دانست. در حساسترین مقاطع ایشان در خدمت انقلاب و نظام بود.

دکتر موسوی در ادامه افزود: سی روز از ارتحال این انسان بزرگ می گذرد که به تعبیر حضرت امیر المومنین علی (ع) فقط خدا را بزرگ می دانست و غیر از خدا در نظرش حقیر و کوچک بود.انسانی بود که اگر خدا مرگ را برایش مقدر نمی کرد خودش بی صبرانه مشتاق دیدار حق بود.

موسوی با بیان این مطلب که نام دانشگاه ، جبهه، مودت و دوستی با نام آیت الله هاشمی رفسنجانی می درخشد گفت: افق دید حضرت آیت الله هاشمی نسبت به دانش بینان همه را به آینده روشن هدایت می کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ۳۸ سال عدالت خالصانه، جامعه شناسی، مفسر، وقت شناسی از حضرت آیت الله هاشمی چهره ای به یاد ماندنی در تمامی اذهان گذاشت.

این مراسم به همت حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.