آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره برداری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد در شهرری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، این مرکز آموزش عالی در ۳ طبقه با ۷ هزار و ۶۱۰ مترمربع بنا شامل فضاهای آموزشی، کارگاهی و خدماتی و فضای پیاده راه و پارکینگ مسقف و با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال احداث شده است.
این دانشکده شامل انواع کارگاه‌های تخصصی، کتابخانه، سالن آمفی‌تئاتر، سالن مطالعه و اتاق‌های پژوهشی و معاونت‌های مختلف است.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین افتتاح این دانشکده با بیان اینکه فرهنگ؛ علم و اقتصاد سه پایه اقتدار دانشگاه ها هستند گفت: دانشگاه مسئولیت پذیر و متعهد باشد و در راه افزایش اقتدار کشور تلاش کند.
محسن انصاری افزود: دانشگاه متعهد که مسئولیت پذیر است می تواند نقش آفرین بوده و سرنوشت انقلاب را تعیین کند.
وی گفت: دانشگاه های کشور امروز باید به دور از خمودگی، سستی و سیاست زدگی، انقلابی، نوگرا و مومنانه به پیش رفته و در تراز انقلاب اسلامی باشند.
انصاری افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در تراز جهانی نقش آفرینی می کند و عدم اجازه حضور آمریکا در مذاکرات آستانه از سوی ایران، نشان از قدرت ایران حتی در سطح جهان دارد و دانشگاه ها نیز باید در این سطح باشند.
انصاری با اشاره به تاریخچه فعالیت های دانشجویی و نقش آفرینی دانشگاه ها در انقلاب اسلامی و وقوع آن گفت: دانشگاه به عنوان یک مرکز انقلابی، نوآورانه و خلاق در دهه ۵۰ در دو جبهه مبارزه با تفکر الحادی و کمونیستی و رژیم ستمشاهی حضور داشت.
وی ادامه داد: دانشگاه و دانشجویان به عنوان یک پشتوانه قوی برای نهضت امام(ره) مطرح بودند و انجمن اسلامی دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه تفکر امام راحل ایفا می کرد.
انصاری با بیان اینکه مجموعه های علمی کشور اعم از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه های عملیه مجموعا ۴۵ هزار شهید تقدیم انقلاب و ارزشهای اسلامی کرده است افزود: نقش اقشار فرهیخته در تحولات انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف غیرقابل انکار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.