آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ری از ساعات اولیه صبح روز جمعه ۲۲ بهمن سال ۹۵ با تجمع در مسیر‌های از پیش تعیین شده برای برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن، حضوری چشمگیر را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی عظیم و پرشکوه اقشار مختلف مردم از کودک گرفته تا نوجوان، جوان و پیر و در پیشاپیش آنان روحانیت معزز ، خانواده معظم شهدا ، مسئولان ادارات ، ارگانها ، نهادها ، سپاه و دانشجویان، دانش‌آموزان، بسیجیان، ورزشکاران و همچنین خبرنگاران و عکاسان برای ثبت این حماسه پرشکوه برای تجدید میثاق با ارزش‌ها خود به آرمان‎های انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند، در این راهپیمایی بی سابقه با در دست داشتن پلاکاردهایی مزین به شعارهای انقلابی و عکسهایی از امام خیمنی ( ره ) و رهبر معظم انقلاب و با سر دادن شعارهای الله اکبر ومرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود و شعار همیشگی مردم ایران استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، با مشت‌های گره کرده راهپیمایی خود را در مسیرهای خیابان فدائیان اسلام روبروی کانون سمیه و اطراف منتی به میدان شهرری به نمایش و منصه ظهور رساندند.
در این مراسم دانش‌آموز با سرود انقلابی به صورت دسته‌جمعی و یکصدا سر دادند، ازطرفی به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ورزشکاران با لباسهای ورزشی حضور و کارهای ورزشی خود را به نمایش گذاشتند و این حرکت زیبا که هر ساله انجام می شود نیز زینت بخش راهپیمایی شده بود.
در مسیر راهپیمایی غرفه هایی که از طرف شهرداری منطقه ۲۰ ، اصناف ،اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و ادارات شهرستان برقرار شده بود به توزیع تمثال رهبرمعظم انقلاب، نقاشی برای کودکان ، توزیع کتاب و سی دی و پذیرایی از راهپیمایان به چشم می خورد.
در پایان مراسم قطعنامه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری به منظور تجدید بیعت دوباره ملت با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت شد.
شایان ذکر است راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همزمان با شهرهای ایران در بخش های حسن آباد فشافویه، کهریزک، قلعه نو وخاوران با حضور مردم انقلابی و ولایتمدار برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.