آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم ایران پاسخ دندان شکنی به اراجیف ترامپ دادند

 

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا سرچشمه همه حکمت ها است.

شاهچراغی با بیان اینکه دهه مبارک فجر را با افتخار و سربلندی پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم فهیم ایران با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن، پاسخ دندان شکنی به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا دادند.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در مراسم دهه فجر بیان کرد: نسل جوان در کنار حضور یکپارچه مردم بسیار چشمگیر بوده و لازم است این شکوه و عظمت را که پس از ۳۸ سال کمرنگ نشده، ارج نهیم و قدردان باشیم.

امام جمعه شهرری تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم درگیر هستند، پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همچنین تبعیضاتی مانند حقوق های نجومی و رانت خواری ها باعث نشده که مردم از انقلاب فاصله بگیرند.

شاهچراغی با بیان اینکه مردم ایران بخاطر اراجیف ترامپ بصورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند، ادامه داد: دشمن آنقدر عاقلانه برخورد خواهد کرد که با ملت ایران درنیفتد ولی اگر روزی بخواهد بی عقلی کرده و تهدیدهای خود را عملی کند، مردم پاسخ درخوری خواهند داد.

وی با اشاره به بحث آشتی ملی که اخیرا از سوی بیگانگان مطرح شده، گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار با مردم تبریز فرمودند؛ مگر مردم قهر هستند که آشتی کنند، مردم ما کنار هم جمع شده اند و در صفوف فشرده و متحد هستند.

امام جمعه شهرری در ادامه به حوادث تلخ یمن اشاره کرد و گفت: در یمن زنان و کودکان را شهید می کنند، انفجار دیشب در عراق که ۴۵ شهید و ۵۰ مجروح داشت، انفجار و کشتار در پاکستان که همگی توسط داعش صورت می گیرد، داعشی که دست پرورده آمریکا و اسرائیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.