آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از ۵۲ تن گوشت و آلایش خوراکی فاسد در ری کشف و ضبط شد

به گزارش راگانیوز ، محمد وحید تاویلی گفت: بازرسان نامحسوس شبکه بهداشت شهرستان ری در پی گزارشات مردمی به دو واحد سردخانه در بخش کهریزک سرکشی کردند و در آنجا این مقدار محصولات دامی فاسد را کشف کردند.
وی با بیان اینکه بیشتر کشفیات چربی حیوانی(دمبه گوسفندی) است اظهار داشت: ۴۰۰ کیلوگرم از محصولات کشف شده به قدری فاسد و کپک زده بود که در محل توسط ماموران شبکه بهداشت معدوم شدند.
تاویلی در خصوص استفاده این چربی ها، ضایعات و آلایش دامی اظهار داشت: متخلفان بخشی کمی از این چربی ها(دمبه) را برای مصارف داخلی مانند کبابی ها ارسال و بقیه آن را با توجه با اینکه در داخل کشور استقبال چندانی از چربی(دمبه) نمی شود با جعل و یا سرقت لیبل های یک شرکت معتبر اقدام به صادرات می کردند.
وی ادامه داد: تاکنون سه نفر درخصوص این پرونده بازداشت شده اند و پرونده متخلفان برای بررسی بیشتر به یکی از شعبه دادگاه کهریزک ارسال شده است.
تاویلی با بیان اینکه شبکه بهداشت شهرستان ری از اول مهر ماه سال ۹۵ طرح ویژه بررسی رستوران های سطح شهرستان ری را آغاز کرده است اظهار داشت: بازرسان این اداره تاکنون هشت رستوران را در همین زمینه پلمپ کرده اند و همواره به صورت محسوس و غیرمحسوس مراکز تولید غذای شهرستان را بررسی می کنند.
وی در خصوص بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان ری در ایام نوروز نیز گفت: بارزسان شبکه دامپزشکی شهرستان ری بر اساس وظیفه ذاتی خود و هم بخاطر اینکه شهرستان ری یکی از شهرهای مسافر پذیر است به صورت محسوس و نامحسوس رستوران ها و مراکز غذایی شهرستان را در ایام نوروز رصد و با هرگونه تخلف بشدت برخورد خواهند کرد.
تاویلی در پایان از مردم شهرستان ری خواست غذا و مواد غذایی خود را از مراکز معتبر در سطح شهرستان تهیه نمایند و از هر گونه خرید مواد غذایی از دست فروشان و مراکز فاقد اعتبار با قیمت ارزان جدا خودداری نمایند.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.