آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رييس كلانتري 131 شهر ري : خرابي خودرو دست سارق را رو كرد

راگانیوز- سرهنگ علي رضا حيدري  از دستگيري يك سارق خودرو طي اجراي طرح امنيت محله محور در ” بلوار شهدا ” خبر داد.
رييس كلانتري 131 شهر ري : خرابي خودرو دست سارق را رو كرد

سرهنگ علي رضا حيدري رييس کلانتري 131 شهرري پايتخت صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت.

به گفته وي در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با سارقان خودرو و لوازم خودرو شناسايي مناطق جرم خيز در دستور كار ماموران قرار گرفت.

اين مقام انتظامي بيان كرد:  شب چهارشنبه هجدهم ارديبهشت ماه سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران گشت اين يگان هنگام گشتزني در ” بلوار شهدا ” محدوده شهر ري بودند كه متوجه خودروي كه كاپوتش بالا بود و كناري متوقف شده بود شدند.

حيدري اضافه کرد: با نزديک شدن ماموران به خودروي مذکور، سرنشنيان آن سعي مي کند با پاي پياده از محل فرار کنند که با سرعت عمل ماموران کلانتري اين اقدام به شکست روبرو شده و هر او بازداشت و در همان محل تحت بازجويي اوليه قرار گرفت.

رييس كلانتري 131 در ادامه اظهار داشت : در بازجويي هاي اوليه از متهم او عنوان كرد كه در حال تردد بودند كه خودرو خراب شده و علت فرارشان نيز نداشتن مدارک مالکيت خودرو و شناسايي بوده است.

وي تصريح کرد: از آنجا که اين پاسخ ذهن کنجکاو و کاوشگر ماموران را مجاب نکرد، ماموران اقدام به استعلام از مركز پيام نمودند كه مشخص شد خودرو ساعاتي پيش به سرقت رفته است .

سرهنگ حيدري در پايان تصريح كرد: ماموران متهمان را به بهمراه اموال مكشوفه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.