آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مجاهدت جانبازان هرگز از ذهن ملت ایران نمی رود

مجاهدت جانبازان هرگز از ذهن ملت ایران نمی رود

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در مراسم تجلیل از جانبازان فرهنگی ضمن تبریک سالروز میلاد  سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و تبریک این روز به پاسداران از آن امام همام به عنوان بزرگ پاسدار دین نام برد و گفت: امام حسین علیه السلام در زمانی که  دین  دچار انحراف شده بود یک انقلاب فرهنگی و جهادی انجام داد و با اهدا خونش از دین پاسداری کرد.
وی همچنین در وصف حضرت ابالفضل (ع) جانباز دشت کربلا با بیان اینکه ظاهر و باطن عباس نورانی، چشمگیر و پرجاذبه بود افزود: ظاهرش هم آیینه باطنش بود، سیمای پر فروغ و تابنده ‏اش او را همچون ماه، درخشان نشان می‏داد و در میان بنی هاشم، که همه ستارگانِ کمال و جمال بودند، اباالفضل همچون ماه بود؛ از این رو او را «قمر بنی هاشم» می نامند.
شاهچراغی افزود: جانبازان عزیز در مسیر مجاهدتهاى خود بخشى از جسم و سلامتى‏شان را در راه خدا انفاق کردند و این نشان افتخاری است که آنان در آخرت با بوی خوش مشک وارد محشر  می شوند.
امام جمعه شهرری افزود: از سویی نیروی تقوا، دیانت و تعهّدحضرت ابالفضل (ع)  بسیار بود و از سویی هم از قهرمانان بزرگ اسلام به‏ شمار می‏ آمد.
وی کرامت و بزرگواری و عزّت نفس و جاذبه سیما و رفتارجانباز کربلا را  یادگاری از همه عظمتها و جاذبه‏ های بنی‏ هاشم عنوان کرد و ایشان را مبارزی خدا دوست و سلحشوری آشنا با راز و نیازهای معرفی کرد.
شاهچراغی جانبازان هشت سال دفاع مقدس را از برترین انسانهایی دانست که بادرک عمیقی از معرفت به درجه جانبازی نائل آمده اند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.