آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گردهمایی بزرگ ستاد حامیان خدمت در شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، در آخرین روز تبلیغات انتخابات، اعضای لیست خدمت شورای شهر تهران، ری و تجریش در مراسم جشن ولادت حضرت رقیه (س) در سالن ورزشی الزهرای شهرری حضور یافتند.

مهدی چمران، پرویز سروری، محسن پیرهادی، حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، غلامرضا قاسمیان، سیدعلی ریاض، مجتبی شاکری، اقبال شاکری، رضا تقی پور، بابک نگاهداری، عبدالمقیم ناصحی، الهه راستگو، زهره سادات لاجوردی، ابوالفضل قناعتی، مهدی اقراریان، هادی ذاکری، حمزه شکیب و سوده نجفی اعضای لیست خدمت هستند که در این مراسم در جنوب تهران شرکت کردند.

حجت الاسلام ناصحی در این مراسم با دعوت  بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: در روز جمعه همه با شور و اشتیاق پای صندوق های رأی بیایید و در کنار رئیس جمهور به لیست شورای شهر نیز رأی بدهید.

وی تاکید کرد: شورای شهر اهمیت زیادی در اداره مربوط به امور شهری دارد و لذا در برگه رأی اسم ۲۱ نفر را بنویسید و به یک نفر اکتفا نکنید چرا که شورای شهر تهران متشکل از ۲۱ نفر است.

ناصحی گفت: ۲۱هزار میلیارد تومان بودجه شهر تهران است که باید به دست افراد اصلح و شایسته سپرده شود تا این بودجه به بهترین شکل در خدمات رسانی به شهروندان هزینه شود.

در ادامه مراسم هر کدام از کاندیداهای شورای شهر به معرفی خود پرداخته و از مردم خواستند در این حماسه سیاسی حضور پرشور داشته باشند.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.