آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر از پژمان پشتنام کشتی گیر و حامد بیگی بسکتبالیست باقرشهری قدردانی کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح روز گذشته شهردار باقرشهر ضمن دیدار با پژمان پشتنام کشتی گیر و حامد بیگی بسکتبالیست از این دو ورزشکار غیور باقرشهری تقدیر و تشکر نمود .

شهردار باقرشهر در این دیدار اظهار داشت : بسیار خرسندیم که جوانان باقرشهری می توانند با تلاش و همت والای خود در عرصه ورزش افتخار بیافرینند وضمن به اهتزاز در آوردن پرچم سرافراز کشورمان ، مردم خوب و با ایمان باقرشهر را با دلاوری و غیرت خود سربلند نمایند .

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه قهرمانی جوانان باقرشهر وظیفه ما مسئولین را سنگین تر می کند ، اظهار داشت : از آنجایی که رقابت در عرصه های جهاتی و ملی نیازمند زیرساخت های اساسی در عرصه ورزش شهر است از این رو ما در تلاش هستیم تا با فراهم کردن فضاهای مطلوب ورزشی بتوانیم قهرمانان بسیاری را پرورش دهیم و به وجودشان افتخار کنیم .

شهردار در ادامه افزود : باعث افتخار است که جناب آقای حامد بیگی جوان باقرشهری به تیم ملی بسکتبال دعوت شده و در مسابقات تورنومنت ارمنستان مقام دوم را کسب نموده و همچنین آقای پشتنام کشتی گیر غیور باقرشهری توانست با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات ارتش های جهان درمقدونیه شود مدیریت شهری همواره به داشتن چنین جوانان می بالد و همواره از آنان حمایت می کند .

گفتنی است ؛ در این دیدار حامد بیگی به همراه محمد اجاقی بسکتبالیستان باقرشهری و همچنین پژمان پشتنام کشتی گیر در دفتر شهردار حضور یافته و با اهدا لوح و هدیه از آنان تقدیر شد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.