آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقامه نماز عید بندگی در استادیوم ایثارگران عطر سیب باقرشهر

به گزارش راگانیوز ؛ مردم خداجوی و ولایتمدار باقرشهر به شکرانه یک ماه روزه ‌داری و عبادت، صبح امروز نماز عید سعید فطر را باشکوه هر چه تمامتر در استادیوم ۱۰ هزار نفری ایثارگران عطرسیب باقرشهر اقامه کردند.
همزمان با روز نخست ماه شوال ،مردم متدین باقرشهر در صفوف منظم با اشتیاق فراوان همراه با اعضای خانواده خود در این رازو نیاز عاشقانهحضور یافته و با اقامه نماز عید فطر ، ماه پرفضیلت رمضان را بدرقه کرده و جلوه ویژه ای از عاشقی و بندگی در برابر معبود را به نمایش گذاشتند .
از اولین ساعات روز مردمان خداجو با لب هایی خندان و چهرهایی گشوده روانه استادیوم ایثارگران محل برگزاری نماز عید سعید فطر شدند و به پاس یک ماه روزه داری و درک شب های قدر و ادای بندگی نسبت به معبود خویش نماز عید فطر را به امامت آیت الله موسوی خطیب جمعه بخش کهریزک به جای آوردند.
جشن روز عید فطر ، پایان ماموریت و انجام وظیفه یک ماه روزه داری است و هم جشن آغاز دوره جدید بعد از ماه مبارک رمضان است، که همگی باید با پیروی از دستورات و احکام دین مبین اسلام که در این ماه رحمت الهی بیشتر به آن عمل کرده اند و نفس و روح خود را جلا داده اند به کار گیرند و در دیگر ماه های خوب خدا از آن بهره‌ مند شوند تا سعادت دنیوی و اخروی شامل حالشان شود .
در این نماز بخشدار کهریزک،مدیران شهرداری باقرشهر،فرمانده سپاه حضرت روح الله ،اعضای شورای اسلامی باقرشهر،منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی باقرشهر ،مردم خداجوی و شهید پرور باقرشهر ،مسئولین ادارات ،ورزشکاران و اقشار مختلف شهروندان حضور داشتند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.