آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سومین کارگروه اشتغال شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، دراین نشست حسین نصراله رییس اداره بنیاد ری  ،اعضای کارگروه اشتغال و بمانی رییس اداره اشتغال حضور داشتند.
حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ری هدف از تشکیل این جلسات را همفکری همه حاضران برای رسیدن به یک تصمیم اصولی در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد شغل پایدار برای جامعه ایثارگران دانست و تأکید کرد : باید تلاش کنیم و ظرفیت های حوزه اشتغال شهرستان و بنیاد شهید را برای ایجاد و استمرا شغل های قابل دسترسی برای ایثارگران احصاء کنیم تا بتوانیم در پایان سال 96 تعدادقابل توجهی از کارجویان ایثارگر اعم از فرزندان شهداء و جانبازان را در واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان بکارگیریم و در مقابل نیز از خدمات بنیاد و در زمینه ایجاد اشتغال برای این واحدها بهره بگیریم .
نصراله گفت: در این مسیر همه باید سعی کنند تا شغل ها و کارهایی که در توان خانواده های شهداء و ایثارگران است شناسایی شده و در کمترین زمان به کارجویان ایثارگراختصاص یابد البته ماهم تلاش می کنیم تا از ایشان حمایت کنیم و شغل آنها پایدار و دارای بیمه گردد .
در ادامه نمایندگان ادارات حاضر سخنان و مطالب ارزنده ای ارائه کرده و درنهایت مقرر شد تا کمیته ای برای هماهنگی بیشتر در این زمینه فعال گردد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.