آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشف استعداد های کشتی به همت پیشکسوتان شهرری

به گزارش راگانیوز ، این نگاه هنوز در ساختار ورزش کشور نهادینه نشده است و شرکت  تیم های پایه ای در  تورنمنت های بین المللی با مشکلات شدیدی مواجه می شود … در میان عدم تخصیص اعتبار نهاد های ورزشی ،  به همت پیشکسوتان  94  نفر از کشتی گیران باقر شهر در پنج رده ی سنی ( خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بزگسالان ) به مسابقات بین المللی ایروان ارمنستان اعزام شدند.. که در این مسابقات تیم هایی از آمریکا و گرجستان ، تیم ملی ارمنستان و  چند تیم از شهر های مختلف کشور میزبان  حضور داشتند .

این تیم با سر مربیگری  مجتبی حسینی ، سرپرستی سید رضا خرم دره ، و مربیان اسماعیل بهکار ، حیدر چزایی ، سردار مولوی ، بهرام ملکی شرکت کردند و در رده سنی خردسالان و نونهالان ، نوجوانان ، جوانان مقام قهرمانی و با وجود حضور تیم ملی ارمنستان تیم بزرگسالان مقام سوم را کسب نمود ….

در این میان مجتبی حسینی برای این تیم زحمت های فروانی  کشیده است و  یکی از دلایل اصلی اعزام ورزشکاران در این مسابقات پی گیری های ایشان بوده است … گرچه این اردو تقریبا با هزینه ی شخصی خود ورزشکاران انجام شده است اما تلاش این پیشکسوتان برای انجام این مسابقات قابل قدردانی هست ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.