آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جوانان این مرز و بوم با فداکاری و ایثار امنیت و ارامش را برای کشور به ارمغان آوردند

  به گزارش راگانیوز به نقل از  «ایثار » ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی با همراهی حسین نصراله معاون مدیر کل  و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری ، با خانواده شهیدان کریمی و یزدی دیدار و گفت و گو کردند .
شاهچراغی ضمن تبریک اعیاد و گرامیداشت ایام، اظهار داشت : امنیت و آرامش خریدینی نیست و نمی توان با پول و سرمایه برای کشوری آرامش خرید بلکه فداکاری انسانها و مخصوصاً جوانهای آن جامعه و کشور است که این مهم را برای کشور به ارمغان می آورد.
وی گفت : در کشور ما جوانان متدین تحت رهبری ولایت فقیه اجازه هیچگونه تعرضی را به خاک ایران اسلامی ندادند و برای پایداری وامنیت ملت ،پافراتراز مرزهای کشور گذاشته و در دفاع از حریم ال الله ،اسلام و انقلاب در حال قطع کردن دستان استکبار از منطقه هستند .
شاهچراغی در ادامه افزود : در هیچ کجای دنیا  سراغ ندارید که جوانان آن مرزو بوم برای حفاظت از مردم و خاک کشورشان اینگونه آماده مقابله باشند  و در برابر دشمنان سینه سپر کنند و اگر امروز این عزت و افتخار را نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده است به واسطه همین تفکر ایثار و شهادت است .
وی به خانواده شهدا به دلیل تربیت فرزندان پاک و عاشق اسلام ،نظام ،انقلاب  و اهل بیت تبریک گفت و برای آنان  آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند منان خواستار شد و گفت: شما انسانهایی تربیت کردید مجاهد،تا جایی که در  قرنی که بسیاری تنها به فکر خود هستند ،این بزرگوار جان شیرین خود را برای ایجاد امنیت و ارامش نظام و کشور اهدا میکنند و به واقع این رمز جاودانگی است.
گفتنی است در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس از خانواده های گرانقدر جانباز شهید علی کریمی و خانواده شهید معظم محمد یزدی  تجلیل و قدردانی شد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.