آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح تعریض خیابان درختی در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «ناصر مصیبی» با اعلام این خبر گفت: خیابان درختی یکی از معابر کلیدی شهر محسوب می شود که باتوجه به وجود ایجاد شهرک های مسکونی در حاشیه این معبر، نیازمند اجرای طرح توسعه و تعریض می باشد از این رو به منظور بررسی و مشاهده محل و اطلاع ازضرورت طرح تملک، بازدید مشترکی با حضور مدیران بخشداری، شهرداری و اعضای شورای شهر از طرح تعریض خیابان شهید درختی انجام شد.

معاون فنی و عمران شهرداری کهریزک در ادامه افزود: حدود 500 متر از خیابان شهید درختی به طول 6 مترنیازمند اجرای طرح تعریض است که در این بازدید میدانی محل اجرای طرح مورد بازدید بخشدار و مدیران شهرداری قرار گرفت تا در خصوص تملک ورزشگاه جهت اجرای طرح تعریض رایزنی های لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر مطالعات اولیه طرح انجام شده است و در توافق لازم برای تملک ورزشگاه، این پروژه به زودی در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار می گیرد.

در صورت تملک معبر و اجرای طرح تعریض، همزمان اجرای کفپوش، ساماندهی باغچه ها وبازپیرایی فضای سبز، نهرکشی و نصب مبلمان شهری نیز در این پروژه به اجرا در می آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.